Τα πλεονεκτήματα της σωστής και αποτελεσματικής ετικέτας στο κρασί


Το κρασί αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εθνικό προϊόν για τη χώρα μας, στο οποίο πλέον γίνονται και εκτεταμένες εξαγωγές. Υπάρχουν πάμπολλοι οινοπαραγωγοί σε όλη την Ελλάδα, που διατηρούν τις οικογενειακές παραδόσεις και συνεχίζουν έως σήμερα να δραστηριοποιούνται στον τομέα της παραγωγής κρασιού. Από αρχαιοτάτων χρόνων άλλωστε, το κρασί ήταν γνωστό στους αρχαίους έλληνες, ενώ ακόμη και τότε, έβρισκε τη θέση του ανάμεσα στα εκλεκτά αγαθά που μπορούσε να απολαύσει κανείς.

Οι σύγχρονοι έλληνες παραγωγοί κρασιού, έχοντας μεγάλη εμπειρία και γνώση της διαδικασίας, επιλέγουν κάθε χρόνο προσεκτικά τις ποικιλίες των σταφυλιών τους, για να δημιουργήσουν ένα φινετσάτο κρασί, με ιδιαίτερο άρωμα αι υφή, αντάξιο της φήμης του. Για το λόγο αυτό, η τυποποίηση και πώληση του κρασιού, δεν μπορούσε παρά να αποτελεί την προέκταση αυτής της διαδικασίας.

Η παραγωγή και τυποποίηση ενός κρασιού, προϋποθέτει σύνθετες διαδικασίες, ιδιαίτερα προσεγμένες και ελεγμένες με υψηλή τεχνολογία, ώστε το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό. Οι διάφορες ποικιλίες των σταφυλιών, μπορούν να αποστάξουν διαφορετικής ποιότητας κρασιά, όπως ροζέ, λευκό, ξηρό, ημίγλυκο, μπρούσκο, κλπ. Αυτό σημαίνει για τον καταναλωτή, ότι υπάρχει σίγουρα μία ποιότητα κρασιού που θα ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά του γούστα. Συνήθως όμως δεν υφίσταται η πολυτέλεια της δοκιμής του κρασιού πριν την αγορά του. Για το λόγο αυτό, άλλοι παράγοντες πρέπει να συμβάλλουν στην προώθησή του, ως προϊόν ευρείας κατανάλωσης.

Σημαντικό ρόλο στη διαδικασία αυτή, παίζει και η επιλογή της ετικέτας σε ένα μπουκάλι κρασί. Τα πλεονεκτήματα από την επιλογή της σωστής και αποτελεσματικής ετικέτας στο κρασί είναι πολλά, με κυριότερο αυτό από τη βελτίωση των πωλήσεων και της αύξησης των κερδών του παραγωγού. Η ετικέτα στο μπουκάλι του κρασιού, αποτελεί την άμεση διαφήμιση του προϊόντος μέχρι το σημείο που αυτό είναι δυνατό. Δηλαδή, είναι ο δεσμός της πρώτης εντύπωσης μεταξύ του καταναλωτή και του κρασιού. Κι όπως ξέρουμε, η πρώτη εντύπωση είναι το ήμισυ του παντός.

Επιλέγοντας μία καλοδουλεμένη ετικέτα με επαγγελματική υφή, μπορούμε να αυξήσουμε το τζίρο των πωλήσεών μας, αφού δίνετε στον καταναλωτή μια εκ πρώτης όψεως αίσθηση, του τι να περιμένει ανοίγοντας αυτό το μπουκάλι. Πρέπει να επιλέγουμε ετικέτες που να είναι ελκυστικές στον καταναλωτή, να εγκλωβίζουν τη ματιά του και να τον παροτρύνουν  να επιλέξει το κρασί μας ανάμεσα σε πολλά άλλα του ανταγωνισμού. Αυτό βέβαια μπορεί να προϋποθέτει γραφιστικές μελέτες και σχεδίαση, κάτι που δύσκολα μπορεί κανείς να αναλάβει μόνος του. Αντίθετα ένας επαγγελματίας στο χώρο αυτό, θα σας καθοδηγήσει στο να φτιάξετε τη δική σας ετικέτα, χρησιμοποιώντας στοιχεία που θα συνάδουν με την μοναδικότητα του κρασιού σας και ταυτόχρονα θα αποτελέσουν το εφαλτήριο της διεύρυνσης των πωλήσεών σας.

Η ποιότητα του χαρτιού της ετικέτας, συνήθως πρέπει να είναι πολύ καλή (χαρτί αδιάβροχο, γυαλιστερό ή ματ, ανθεκτικό, κλπ), για να δίνει κύρος και πρεστίζ στο κρασί σας. Επίσης στη σχεδίαση της ετικέτας πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή, ώστε τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν, τα σχέδια, το φόντο, κλπ, να συνάδουν με την ποιότητα και την ποικιλία του κρασιού και να πλαισιώνονται με ένα χαρακτηριστικό λογότυπο και ένα αισθητικά όμορφο όνομα. Οι επαγγελματίες στην εκτύπωση ετικέτας μπορούν να σας καθοδηγήσουν στο να φτιάξετε μία ξεχωριστή ετικέτα για το ξεχωριστό κρασί σας!