Σε αυτό το άρθρο, θα σας πούμε τα πέντε πιο σημαντικά θέματα που πρέπει κάποιος να προσέξει στην δημιουργία μιας custom ετικέτας για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Ή αλλιώς πως θα μάθετε να αποφεύγετε τα λάθη ώστε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη από την αγορά και την δημιουργία custom ετικέτας.
- Προσέξτε την ορθογραφία σας – Βεβαιωθείτε ότι το κείμενο στις ετικέτες σας είναι γραμμένο σωστά. Οι λέξεις με ορθογραφικά λάθη κάνουν πολύ κακή εντύπωση γιατί δείχνουν στον πελάτη ότι η εταιρία δεν ενδιαφέρεται και πολύ για την λεπτομέρεια στην εξυπηρέτηση των πελατών και αυτό κατά συνέπεια αντανακλά αρνητικά και στο προϊόν σας. Δείχνει δηλαδή ότι το προϊόν είναι χαμηλής ποιότητας ακόμα και όταν αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Έτσι λοιπόν κανόνας πρώτος: Διπλο-ελέγξτε το κείμενο στην ετικέτα πριν το στείλετε για εκτύπωση !
- Μεγάλο και ‘βαρύ’ κείμενο – Όλοι ξέρουμε την φράση ‘λίγα λόγια και καλά’. Θα μπορούσαμε να συμπληρώσουμε επίσης ότι το σύντομο μήνυμα είναι και ισχυρό. Είναι γεγονός ότι χρησιμοποιώντας λίγες και ξεκάθαρες λέξεις για να αποτυπώσετε το μήνυμα σας είναι μια πολύ αποτελεσματική επικοινωνιακή τακτική. Από την άλλη μεριά οι πολλές λέξεις στο γραπτό κείμενο αποσπούν την προσοχή των πελατών από την ουσία κάνοντας την όλη προσπάθεια να αποτυγχάνει. Ως εκ τούτου, συνιστούμε να κάνετε χρήση στο κείμενο σας μόνο εκείνων των λέξεων και της πληροφορίας που είναι εντελώς απαραίτητη.
- Χαμηλής Ποιότητας Ετικέτες – Αν έχεις να διαλέξεις να αγοράσεις μεταξύ δύο προϊόντων ταυτόσημης ποιότητας και το ένα είναι τυλιγμένο σε καλής ποιότητας γυαλιστερό υλικό, ενώ το αντίθετο σε φθηνές ετικέτες, ποιο θα επιλέγατε; Προφανώς, το προϊόν με την γυαλιστερή ετικέτα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι ετικέτες ‘αναπαράγουν’ και αντανακλούν την αντίστοιχη ποιότητα ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Ως εκ τούτου, αποφύγετε να επιλέξετε ετικέτες που θα μπορούσαν να γίνουν από χαμηλής ποιότητας εκτύπωση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να δαπανήσετε λίγα παραπάνω χρήματα, που όμως θα σας ‘επιστραφούν’ από τις περισσότερες πωλήσεις. Αντίθετα η επιλογή φθηνού υλικού εκτύπωσης για την ετικέτα σας φέρνει με την σειρά της λιγότερες πωλήσεις.
- Ασπρόμαυρες Ετικέτες – Οι ασπρόμαυρες ετικέτες πρέπει συνήθως να αποφεύγονται. Κάνουν το προϊόν να δείχνει μονότονο και πληκτικό ( και άρα όχι επιλέξιμο !) Οι πολύχρωμες ετικέτες είναι πιο ‘επικοινωνιακές’, στέλνουν αποτελεσματικότερα το μήνυμα και οι περισσότεροι άνθρωποι δείχνουν να τις προτιμούν.
- Εμπλουτίστε την ετικέτα με κάποιο γραφικό – Λένε ότι μια εικόνα χίλιες λέξεις. Αυτό ισχύει και για την δημιουργία ετικέτας. Να συμπεριλαμβάνετε πάντα γραφικά ή φωτογραφίες στην ετικέτα σας ώστε να είναι πιο σαφής και ευδιάκριτη. Ανεξάρτητα από το προϊόν μια ετικέτα μόνο με κείμενο δεν βοηθάει ποτέ.
Εφαρμόστε τους 5 παραπάνω απλούς κανόνες στην δημιουργία ετικετών και δεν θα χάσετε ! Αντίθετα θα δείτε τις πωλήσεις σας από τα προϊόντα σας και κατά συνέπεια τα κέρδη σας να αυξάνονται.