Τα πλεονεκτήματα της σωστής και αποτελεσματικής ετικέτας στο λάδι


Το ελαιόλαδο είναι ένα από τα κατ’ εξοχήν παραδοσιακά προϊόντα του τόπου μας. Σε όλη την Ελλάδα οι ελαιοπαραγωγοί, με μεράκι και αγάπη για το λάδι, παράγουν μεγάλες ποσότητες που εξάγουν ακόμη και στο εξωτερικό κάθε χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι το λάδι πρέπει να περάσει πέρα από τα στάδια της παραγωγής και από τα στάδια τυποποίησης. Το αγνό παρθένο ελαιόλαδο που παράγεται στον τόπο μας, θεωρείται από τα καλύτερα σε όλο τον κόσμο. Είναι ξακουστό άλλωστε το κρητικό λάδι, το καλαματιανό, κλπ.

Ως υπεύθυνοι παραγωγοί λοιπόν, είμαστε υποχρεωμένοι να συσκευάζουμε το αρίστης ποιότητας λάδι μας, σε εξαιρετική και προσεγμένη συσκευασία. Επίσης πρέπει να πλαισιώνουμε τη συσκευασία αυτή με την κατάλληλη ετικέτα. Αν και κάποιοι παραγωγοί προτιμούν να εκτυπώνουν μόνοι τους τις ετικέτες τους, εντούτοις αυτό δημιουργεί πολλές φορές προβλήματα. Μερικά από τα ζητήματα που προκύπτουν όταν κάποιος εκτυπώνει μόνος του ετικέτες είναι ότι, επειδή δεν είναι αντοχής, φθείρονται και ξεθωριάζουν εύκολα, φεύγουν τα χρώματα, μουτζουρώνουν τα κείμενα που υπάρχουν επάνω, κλπ. Επίσης μία ετικέτα που έχει μόνο κείμενο επάνω και που επίσης δεν είναι προσεγμένο ή συνταγμένο σωστά, αποτελεί κακή διαφήμιση για το εν λόγο προϊόν.

Τα πλεονεκτήματα της σωστής και αποτελεσματικής ετικέτας στο λάδι, είναι αρκετά. Πρώτον, με τον όρο σωστή ετικέτα εννοούμε την κατάλληλη επιλογή χαρτιού, ποιότητας και μεγέθους πάνω στη συσκευασία που έχουμε επιλέξει. Έτσι το χαρτί που θα εκτυπωθεί η ετικέτα πρέπει να είναι άριστης ποιότητας, αδιάβροχο, ανθεκτικό στα σκισίματα ή τις μικροφθορές. Επίσης καλό είναι να μπορεί κανείς να επιλέξει την υφή του χαρτιού ανάλογα με το στυλ που θέλει να δώσει στη συσκευασία του. Δηλαδή να έχει τη δυνατότητα επιλογής γυαλιστερού, ματ, διάφανου χαρτιού, κλπ.

Αποτελεσματική θεωρείται η ετικέτα, η οποία συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων του προϊόντος. Στο λάδι, αποτελεσματική είναι η ετικέτα που έχει πάνω της τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα του λαδιού, την προέλευσή του και τον τρόπο παρασκευής του. Όλα αυτά πρέπει να τοποθετούνται όμορφα πάνω στην ετικέτα, ώστε να μην κουράζουν τον καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα να αποτελέσουν διαφήμιση για το λάδι.

Σημαντικό είναι επίσης να υπάρχει και το κατάλληλο γραφικό στοιχείο ή εικόνα, που να πλαισιώνει την αισθητική της ετικέτας, ενώ δεν πρέπει να λείπουν και τα σήματα τυποποίησης και πιστοποίησης για το συγκεκριμένο προϊόν. Όλα αυτά συνθέτουν την εικόνα μίας άριστης ετικέτας, ικανής να διαφημίσει το λάδι και να οδηγήσει τις πωλήσεις σε αυξητικό επίπεδο.

Η διαδικασία που περιγράψαμε, όπως καταλαβαίνει κανείς είναι δύσκολο να υλοποιηθεί από έναν ερασιτέχνη στις εκτυπώσεις ή έναν ιδιώτη παραγωγό που θέλει να κάνει τις εκτυπώσεις μόνος του. Πλέον οι διαδικασίες αυτές αναλαμβάνονται από εταιρείες επαγγελματικού προφίλ στις εκτυπώσεις, που σας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξετε την ιδανική ετικέτα για τη συσκευασία λαδιού που παράγετε. Με αυτό τον τρόπο είστε πολλαπλά κερδισμένοι, αφού μπορείτε να εκτυπώσετε τον ακριβή αριθμό ετικετών που έχετε ανάγκη, ή ακόμη και να εκτυπώσετε διάφορες ετικέτες αν οι συσκευασίες σας έχουν πολλές και διαφορετικές μορφές.

Αυτό σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα εκτύπωσης, τη δυνατότητα δημιουργίας επαγγελματικής μακέτας χωρίς χρέωση και τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές, μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό εργαλείο για το προϊόν λαδιού που παράγετε.